2020. október 11., vasárnap

Hey Universe...Can you hear me?

 Azt mondják a vonzás törvénye, és a manifesztáció működik. Nos, veszíteni valónk nincsen, ha már a várjuk majd megjön elvvel semmit sem értünk el. No, nézzük csak miként képzelem el Őt:


- A külső alapvetően másodlagos, habár a zsánerem a széles mosolyú, nem feltétlen égimeszelő de magasabb, sportos testalkatú férfi. Szóval, ha nem fullad ki mellettem egy laza kutyasétáltatásban akkor már jó úton járunk.

- Fontos, hogy állatbarát legyen, de ne akadjon ki azon, hogy kutyázom. Megígérem, hogy keresek valami egyensúlyt ebben, de szükséges a másik oldalról is a tolerancia. És igen, kibírom, hogy ne szerezzek még három másik kutyát. Tényleg.

- Legyen humoros, de ami a legfontosabb, legyen vidám, mosolygós pozitív. Emlékszem, hogy anno, amikor ilyen voltam, az mennyire jó hatással volt a körülöttem lévőkre is, talán nekem is jót tenne.

- Őszinte és kommunikatív. Igen, talán ez a legfontosabb, így talán bennem is ki tud alakulni az a fajta bizalom, amit elvesztettem és félek ismét megtenni.

- Viselkedjen tényleg férfiként. Legyen érzéki de mégsem túl féltő. Olyan aki mellett tényleg nőnek érezheti magát az ember. Akiről tudom, ha kell megvéd, de mellette pedig bármikor össze lehet vele bújni, csak szimplán élvezni egymás társaságát.

- Jó beszélgetések, hogy azt érezzem olyan ő nekem mint a legjobb barátom, akire a legféltettebb titkaimat is rábízhatom. Ha rossz napom van felvidít. Aki nem nevet ki mikor valami vicceset csinálok, aki támogat a legelvetemültebb ötleteimben is de visszarángat a földre ha már túlságosan elrugaszkodtam.

- Érzéki, igazi nagybetűs szerető, aki mellett úgy érezhetem, hogy én vagyok a világ legdögösebb nője.

- Aki segít ismét kibújni a csigaházamból és begyógyítja a sebeimet, hogy azok helyére ismét virágokat ültethessek. Akit szerethetek tiszta szívemből, úgy ahogy még sosem szerettem semmit és senkit. Akibe beleszerethetek minden egyes nap végérvényesen és visszavonhatatlanul.


Kedves Univerzum!

Remélem jegyezted a sorokat és ha mindennap felolvasom ezt a kis jegyzetet előbb-utóbb meghallod a kívánságom!



"A szerelem türelmes és nagyon-nagyon nehéz, sőt, talán a legnehezebb dolog, amin mindannyian átesünk. De mi az élet értelme? Végigmenni rajta kevesebb könnyel és fájdalommal, vagy megélni? Próbát teszel valakivel... Minden egy apró szikrával kezdődik, az a legjobb része, azt mindenki szereti, és a másik segít átvészelni a legnehezebb napokat az életben. Egy idő után összevesztek azon, hogy melyik filmet nézzétek meg, vagy mert elfelejtesz egy évfordulót. Haragszol, ő is haragszik, és hirtelen úgy érzed, egyszerűbb lenne megszökni, elfutni. Furcsa, de az univerzum mindig küld jelet, ha hibát készülsz elkövetni. Az univerzum közölni akarja, hogy ha megtaláltad azt, aki felforgatja az életed, az egy a millióból, s őt sosem szabad elengedned."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése