2012. szeptember 3., hétfő

She's mine!!!

El vagyok kissé maradva, és igazán röstellem,de most egy igazi örömhírrel szolgálhatok. A mai nappal enyém lett ez a drágaság, amiről, most ezeket a sorokat pötyögöm. Igen, az én drága, kis hófehér lapitopimról van szó. Évek óta vágytam már az érzésre, hogy saját kis masinám legyen, és a mai nappal megvalósult ez az álom. Meglepő volt a segítség, mely az anyagiakat nyújtotta, de bolond lettem volna vissza utasítani a vissza nem térő alkalmat. És még tatyóka is van hozzá. Gyönyörű barna alapú, és sok-sok szívecske díszíti. A gépecske mindenhol hófehér, olyan igaz csajszis laptop. Biztos, hogy kislány, már az elején megéreztem, így névadásban is maradunk lányoknál. Mivel hamarosan, sok kis tündér lepi el hab testét ennek a tündéri masinának, így a legideálisabb név a Csing, bár lehet változni fog, mert nem érezzük igazán magunkénak ezt a nevet. Még egy csomó mindent kell rajta csinosítgatnom, de egyenlőre még próbálom feldolgozni a tényt, hogy itt van, és megvan és az enyém. 
Elkezdődött a suli. Húzós év lesz, de állok elébe. A Hollandus csapatépítés múlt héten megvolt. Szenzációs 3 napot töltöttünk el egymással. Jó kis társaság gyűlt össze. És végre megtapasztalhattam, milyen éjszaka, a csillagos ég alatt, a hold szikrázó fényében, megmártózni a Balatonban. Egy életre szóló élmény volt, az biztos. Feltöltött nagyon, és végre, sok év után találtam holdkő medált. Teknős formájú, és imádom. Itt van a nyakamban, a tündéres medál mellett. Sosem veszem le, már a lényemhez tartozik. 
És igen, megvolt a szülinapom is. Már Angliában is felnőttnek számítok. Bár inkább felejteném el azt a napot. Csalódás volt, úgy ahogy van. És itt nem az ajándékról van szó, mert az már rég nem érdekel. Csak az érzés, hogy igenis érdekled őt, de aztán a szemedbe néz és kinevet, majd ott hagy összetörve, megtaposva. Hát igen, ide is elérkeztünk. Azt hiszem, ez az a pont, ahonnan már nincs vissza út. Megoldás kell de sürgősen. Valakinek mennie, kell, méghozzá nekem. Igazán hozzám vághatna valaki pár köteg 20 ezrest, igazán megértő lennék. 
No, de még előttünk az élet, minden nap történhetnek Pálfordulások, nem igaz? 
Holnap irány az állatkert!

"A mosolya még szélesebb lett, öröm volt ránézni, mint amikor a nap előbújik a fellegek mögül, és a világosság szétárad az égen."
/Laurell Kaye Hamilton/


"Azt akarom, hogy a szüleim annak fogadjanak el, aki vagyok. Talán nem váltottam valóra a rólam szőtt álmaikat, de jó, tisztességes és őszinte ember vagyok. Ez igazán számíthatna valamit a szemükben."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése