2011. február 7., hétfő

Láv Szánsájn és Happység


Jaj hát tiszta boldogság van! Jó idő van három napja de a mai napra végre kijött a tavaszos jó kedvem, ami általában augusztus is ki is tart. Még az sem tántorított vissza, hogy a jósok szerint most lesz megint mínusz 10 fok. Nem lesz mert Happység van. És ma csupa finomság volt. A szörnyűnek hitt dolgozatom egész lett, magamhoz képest, úgyhogy még van esély az érettségire való eljutásra + kaptam pozitív megerősítést mogorva, szarkasztikus humorú tancsi nénitől. Lávoltam nagyon. Mami nagyon büszke volt rám ,ami külön megszépítette a napomat.:)


LÖBök cukik voltak, Nitával nagy bolondozás a buszon és mindenhol.
- upsz most áll a busz. Ez kihallatszott?XD

Aztán itthon cuki voltam, majd csicsika és gyönyörű álom...mért ilyen lyukas a memóriám...de tudom, hogy szépike volt.
MOST NEM HALTÁL MEG LÖB!!!

2 megjegyzés:

  1. Tiszta jó vagy, Hópihe :D :3 <3
    Mostanság én is happy vagyok, remélem, a te jókedved is kitart nyár végégig :D És sok-sok feji születik xDD

    puszcsi, szercsi, lávcsi <3

    VálaszTörlés
  2. Hát nagyon remélem.:)
    Köszcsi, puszcsi, lávcsi.<3

    VálaszTörlés