2011. július 25., hétfő

Csodák már pedig vannak!

Én sem hittem, hogy ilyen lehetséges, de saját magam tapasztaltam, hogy eme ritka jelenség, igenis létezik. Pá bejegyzéssel korábban írtam arról, hogy volt egy álmom, ami nem teljesült. Nos, tegnap kiderült, hogy nagyon is teljesül. Hogy szerencse, vagy a sors akarta így, azt nem tudom ,de piszkosul örülök neki és már nagyon izgatott vagyok.
 És mi a nagy hír? 
Kijutottunk a Világbajnokságra. Igen sikerült. Talán a sors akarta így, vagy a Nagyfőnök. Nem tudom, de biztosan nem véletlenül lépett vissza az előttünk kvalifikált páros. Egy viszont biztos. Most gőzerővel készülünk és oda tesszük magunkat a VB-n. Ez volt az álmom, amit 6 évvel ezelőtt kitűztem célul, és most végre teljesül. Rendkívül izgatott vagyok én is és Bárika is. Most jöttünk haza az edző táborból, ahol két rendkívüli edző vezetési technikájával ismerkedhettünk meg és sajátíthattuk el. Nagyon tetszettek, bár elég nehezen sikerült elsajátítanom a mozdulatokat. A női edzőnk kicsit számomra egyszerűbb vezetési technikát mutatott, így végül az övé mellett döntöttem. Az ő technikája jobban kézre esett és egyszerűbb volt vele Barit irányítani. Most már csak további sok gyakorlás és kitartó küzdelem kell, hogy a célom elérjem és a VB-n jó szereplést nyújtsak. Elvégre a saját országunkat képviseljük.
"Változtatnom kell, követnem kell az álmomat, egy álmot, amely gyerekesnek tűnik, nevetségesnek, megvalósíthatatlannak, amelyre mindig is vágytam, de nem volt bátorságom megvalósítani."
/Paulo Coelho/

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, örülök, hogy beteljesül az álmod :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Nem volt még olyan az életemben, aminek ennyire örültem volna.:)

    VálaszTörlés