2011. július 2., szombat

Egy álom, ami nem teljesült...

Pozitívan álltam hozzá. Tényleg. Én úgy akartam. Olyan magabiztos voltam. De úgy tűnik, az élet másképpen gondolta. Erre a versenyre gyúrtunk öt éve. Ma volt a finálé, ha megcsinálom, Szeptemberben irány Hollandia és a Világbajnokság.  Emlékszem az elején mennyire izgatott voltam, és Barka mennyire ügyesen száguldott és figyelt. Most meg ismét egy lejtőn gurulok lefelé, Barika meg nem érti mi van. Nem voltam ott agyilag, csak, mint egy szellem. Teljesen el voltam a saját bajaimmal foglalva, és nem figyeltem rá. Ennek meg is lett az eredménye. Én teljesen szétszórt voltam, és nem adtam megfelelő utasításokat neki,aminek majdnem kisebb "tragédia" lett a vége. szerencsére nem lett nagy baj, és remélem ez egy hét múlva is így lesz. Ami pedig az álmunkat illet, elszállt...
"A valóság szerintem olyan, mint a képzelet,
Egy határtalan utazás, de nem mindig élvezed."
/Tkyd/

3 megjegyzés:

  1. nagyon sajnállak Hope,remélem hamarosan minden egyenesbe jön. Én szorítok :)

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem, hogy hamar rendbe jönnek a dolgok, mert az elmúlt 24 órában másodszor törtek össze az álmaim.:'(

    VálaszTörlés
  3. "Ne add föl a reményt! Az legyen a legutolsó, amiről lemondasz. Ha a reményt elveszíted, mindent elveszítesz. Amikor már úgy érzed, hogy minden elveszett, amikor minden sötét és kilátástalan, a remény még akkor is megmarad."
    Pittacus Lore
    <3

    VálaszTörlés