2011. július 14., csütörtök

Hurrá, nyaralok!!!

Ideje kicsit kitöltenem a hiányom okozta űrt. Ennek egyszerű oka volt. Miután mélységesen elmerültem az önsajnálat és a reménytelenség tengerében, felcsillant egy kis fénysugár. Mégpedig, hogy a kedvenc helyemre mehetek egy kicsit feltöltődni, 8 egész napra. Azóta pedig szüntelenül pörgök, mint egy búgócsiga és pakolok és szervezkedem és mindent csinálok. Egy a bökkenő csak. Mit hagyjak itthon? Mostanság annyi fölsőt vettem, meg mindenfélét, hogy a ruhákkal nagyon nagy bajban vagyok. Igazából mindet elvinném, ki tudja mi lesz érvemmel, de akkor vagy a cipőimet hagyom itthon, vagy a kaját. És valljuk be, ezek is létfontosságú felszerelések. Bár a 4 pár cipő egy hétre lehet, hogy túlzás. Szóval épp két napja válogatom a ruhákat, (bár még nincs olyan, amit visszaraktam) és várom, hogy szombat reggel legyen. Jók a megérzéseim. Úgy érezem, ez az egy hét felejthetetlen élményekkel fog engem gazdagítani. 
Szóval szombattól kövi vasárnapig, nem lesz új napló bejegyzés, de addig még hozok nektek egy érdekes könyvajánlót. 

"Nem baj, ha elveszted szem elől az utat, a lényeg, hogy a célodat nehogy szem elől téveszd!"
/Blue Exorcist c. film/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése