2011. július 5., kedd

Uploading!

A tíz napos hawaiiból még van kilenc napom. Ez mit jelent? A kis drága táborban van. Lehet iccakázni, és napközben is egyedül vagyok itthon. Ma takarítottam és kicsit számolgattam. Csináltam saját készítésű pizzát, ami többé-kevésbé még ízlett is. Aztán úgy döntöttem, ha egyedül kell, hát akkor egyedül hódítom meg a plázákat. Délután, miután mindennel végeztem itthon, elindultam. Először még itt a környéken lévő kisebb butikokat és cipőüzleteket vettem célba. És máris találtam egy jó kis kötött felsőt, ami ilyen tunikaszerű nagy ujjakkal. ez így most elég elképzelhetetlenül lett leírva, de nekem nagyon bejön. Aztán irány a metró és nyakamba vettem a belvárost. Vicces volt, mert a föld alatti járműben, egy fiatal srác ült mellettem és hagyjuk meg, nem nézett ki rosszul . Viszont olyan idegesen dobolt a lábával, hogy majdnem rátettem a combjára a kezem és közöltem vele, hogy nyugodjon már meg. De természetesen amilyen bátor vagyok, ez csak a fejemben játszódott le, kiváltva egy apró mosolyt belőlem.
Aztán megérkeztem. Először azt sem tudtam, melyik üzletbe menjek. Mindenhol nagy nyári leárazások voltak. Én meg gondoltam ,egye fene, oda is bementem, ahova egyébként nem mennék anyagi korlátaim miatt. Bár ezeken a helyeken nem vásároltam, de kivételesen nem is zavart, hogy nem tudom megvenni azokat a ruhákat. Aztán végre találtam egy boltot, ami nekem való volt. Az egyetlen bökkenő csak az volt, hogy nem az én méreteimnek való rucik voltak. De nem adtam fel és végül beszereztem egy kardigánt (másfél éve keresek már) és egy pár fülbevalót. ezek után még pár üzletbe benéztem, de a lábam már nagyon fájt. De itt még nem ért véget a nap, még átmentem a kedvenc cipőüzletembe és beszereztem egy cuki rózsa mintás kis nyári vászon cipőt és ettem a kedvenc gyors kajáldámban.
Ezután már nagyon fájós lábakkal úgy döntöttem ideje hazaindulni. Holnap is van még nap. Szóval holnap folytatás, és végre megint csinálhatok finom ebédet. Már előre látom, hány kilóba fog ez nekem kerülni, főleg így nyáron. De mit lehet teni, ha az ember depis, az evés nagyon jó hangulat javító tud lenni.:)

"Én azzal értek egyet, hogy mi teremtjük az életünket. Döntések sorozata vezetett el oda, ahol éppen most tartunk. Naponta több száz döntést hozunk."
/Zelina György/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése