2011. március 14., hétfő

Süt a nap, és minden szép...Sálálálá

Háát elérkezett ez a nap is. Tiszta ideg voltam. A pillangók megszállták a hasamat és kitartóan ostromolták az idegeimet:) De eljött a pillanat és nagy örömömre minden jól sült el. Rengeteget beszélgettünk és nagyon sokat nevetgéltünk. Borbála meg hisztériás rohamot kapott, hogy nem vele van foglalkozva. Még a sipijét is begurította a Dunába, de Donhuán ügyes volt és halált megvető ügyességgel kihalászta. Remélem lesz folytatás mert most nagyon happy vagyok. Még nekem is lehet talán happyend.:D
"Egy mosoly mindent képes megváltoztatni. Egy egész életet. Sőt, kettőt. Két emberét. 
Azokét, akik egymásra mosolyognak."
/Csitáry-Hock Tamás/


3 megjegyzés:

  1. Szia Hope!
    Nagyon örülök annak hogy most ennyire happy vagy, rossz volt azt olvasni, hogy mennyire magad alatt vagy, szurkoltam neked, hogy jöjjön minden rendbe :)
    Mellesleg most épp hasonló cipőben járunk a mostani bejegyzésed alapján *.*
    ui:ezt a blogodat is mindig olvasom,csak lusta voltam kommentelni,de most úgy éreztem, hogy muszáj ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia Candra!

    Hát igen az utóbbi hónapok erősen hullámvölgyek voltak, de ugye a tavasz a megújulás időszaka és jelenleg nagyon meg vagyok újulva, remélem ez még sokáig így is lesz, remélem te is hasonlóan leszel. Köszönöm a kommentet, valahogy éreztem, hogy zugolvasol:D

    VálaszTörlés
  3. hát igen...én vagyok a titkos olvasód :D
    na de most lebuktam xD

    VálaszTörlés