2011. május 16., hétfő

Még próbálkozni is felesleges...

Én tényleg próbálkozom. Minden egyes nap. De neked semmi sem jó. Bármit teszek, vagy csinálok, te csak a rosszat látod bennem. Nem tartasz semmire, szerinted egy szánalmas lúzer vagyok. És tudod, mit, neked köszönhetően, lassan már el is hiszem. Sosem voltam egy agytröszt, nem vagyok egy főzőzseni sem és nem, nem én vagyok az aki a legjobban hasonlít rád. De az, hogy nálad eleve hátránnyal indulok, már túlzás. Még ha igazam van veled szemben, akkor is eléred, hogy én érezzem rosszul magam, mert nehezedre esik egyszer engedni az igazamnak. Sosem lesznek számodra elég jók a tanulmányi eredményeim. Lehet akár öt diplomám és isteni állásom, neked az se lenne jó. És igen segíteni akartam, hogy ne neked kelljen főzni, de nem ebből is azt hoztad ki, hogy egy lúzer vagyok, pedig igenis megkérdeztelek azzal a dologgal kapcsolatban és akkor mást mondtál, most meg persze, hogy engem hülyézel le. Tudod, rohadtul elegem van már ebből. Igenis én is számítok, mert vagyok valaki, csak te sosem veszel észre. Számodra egy árny vagyok, egy sötét és üres árny, amit jobb, ha nem lát senki...
 
 "Nehéz csalódottnak lenni, mikor azt kapod, amire eleve számítottál."
/Jay Asher/

1 megjegyzés:

  1. Most komolyan... rendes volt Tőled te is tudod, én is tudom... és ő is gondolja, ha ki nem is mondja, mert mért tenné. Egyikük se szokta figyelemre méltatni a küzdelmeinket...akkor meg. Én rendkívül büszke voltam rád, nekem rohadtul nincs bátorságom neki állni mert úgyis elszúrom. A tiédet legalább mindenki megette :D Just do it.

    VálaszTörlés