2011. május 14., szombat

Régi ismerős...

Hol is kezdjem. Csütörtök délután. Unatkozom. Nézem a facebook-ot, hátha lesz valami esemény, aztán úgy döntök, megnézek egy filmet. Épp neki állnék, mikor chat-en rám ír régi barátosném, hívjuk Johnny-nak, (régen ez volt a beceneve) és megkérdez, nem találkoznék-e vele, mert jó lenne összefutni. Kapok az alkalmon és kora este találkoztunk, ami nagyon jó volt. Kibeszéltük az elmúlt évek csajos témáit, majd felveti, hogy nincs-e kedvem vele és a baráti társaságával elmenni az ELTE esti bulijára, mert most ilyen egyetemi hét van és minden este party van. Nem szoktam bulizni, de mivel most van hat hét szünetem a szóbeliig, egye fene, belementem. Bár az eleje kicsit fura volt, mert én nem alkoholizálok, de a végére egész jól éreztem magam. Végül hajnali négykor Johnny-nál hajtottam a fejem nyuvogóra, mert az itthoniakat nem akartam felverni. Nagyon jó kis este volt, és teljesen feldobott. Örülök, hogy bevállaltam ezt a spontán estét, végre kicsit kikapcsolhattam, az elmúlt hónapok problémáitól is megszabadulhattam, ha csak egy kis időre is.:)

"A barátok olyanok, mint a csillagok. Nem mindig látjuk őket, de tudnunk kell, hogy léteznek."/Alan Alexander Milne/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése