2011. május 8., vasárnap

That's beautifull

Tegnap kerestem valami szép számot a youtube-on. Mivel gyengéim a filmek és sorozatok score zenéi és pénteken az egyik kedvenc krimi sorozatomban(Gyilkos elmék) egy szép zongora szám ment, gondoltam rákeresek. Mást találtam. Szintén egy zongorán játszott darab volt, de egy teljesen másik részből. Röviden annyi, hogy egy autista kisfiú(Sammy) szüleit elrabolják, az apját lelövik, és ő az egyetlen szemtanú. Gyönyörűen zongorázik, és végül is így a saját nyelvén elmondja, hogy ki volt a tettes. De a lényeg, hogy mikor a számot hallgattam, egyszerűen elvarázsolt. Nem tudtam, tudom jelen pillanatban sem megfogalmazni, hogy milyen érzéseket váltott ki belőlem, de mindenképp pozitívakat. Az első gondolat ami erről eszembe jutott az egy gyönyörű nyári nap, amint egy erdőben sétálok és a természet hangjait hallgatom. Innen már csak egy apró lökés kellett, hogy teljes ihlet hullám törjön rám. Szóval nektek is ajánlom ezt a gyönyörű darabot, mert engem elvarázsolt. Hátha másokra is inspiráló hatással lesz.

"A zene ismeretlen birodalmat tár fel az ember előtt, egy olyan világot, melynek semmi köze az érzékletek külső világához, minden határozott érzést otthagy, hogy átadja magát a végtelen kimondhatatlan vágyának."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése